Direktlänk till inlägg 25 september 2009

Zubbi inför 26/9- Helgens revansch

Av Floro - 25 september 2009 16:55

Förr omgången av tävlingen gick ingen vidare för min del men jag hoppas kunna återhämta mig lite. Imorgon kommer jag att satsa på två säkra kort, trots Champions Leauge spel till veckan så tror jag att både Inter och Man U har tillräckligt med bredd i truppen för att kunna ta alla tre poäng i sina respektive möten.


Man U: Har borta match mot Stoke som känns som ett mitten gäng i år och jag tror inte att de kan störa Man U som i onsdags slog Wolverhampton med ett B-betonad lag. 1.40 på red devils är taget.


Inter: Efter att ha blivit rasande och uppvisad till läktaren borta mot Cagliari fick Mourinho följa matchen mot Napoli från läktaren. På lördag väntar ett Sampdoria som har startat väldigt bra i år och har endast en förlust på 5 matcher den kom senast mot ett revansch suget Fiorentina. Sampa är starka hemma och att storlagen inte får mig sig poäng hur som helt från Luigi Ferrari bevisade Genoa igår. 2.00 är väldigt högt men taget.


Lördags Dubbel:


Stoke-Man U 2 @ 1.40

Sampdoria-Inter 2 @ 2.00

Total odds: 2.79

Insats: 500 kr

Möjlig vinst: 895 kr


//Zubbi



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Floro - 25 oktober 2009 12:44

Förra spelet: Juventus - Fiorentina, under 2.5 mål. Matchen mot Fiorentina slutade 1-1 och min tippning gick hem. Trodde dock att jag skulle förlora när det stod 1-1 på resultattavlan efter 35 minuter.   Nästa match för Juve är mot Siena på borta...

Av Floro - 17 oktober 2009 16:06

Förra matchen: Satsningen på juveseger gick inte hem. Jag får skylla på Ferrara som valde att spela med Poulsen på mittfältet.   Juve möter Fiorentina på hemmaplad denna gång. Senast lagen möttes vann Juve med 1-0 på hemmaplan efter mål av Marchi...

Av Floro - 3 oktober 2009 23:25

 Som ni har märkt har jag inte gjort några bet på ett par dagar, det beror på att jag har varit bortrest. Nu är jag tillbaka och har 900 kr kvar. för dem pengarna har jag tänkt att köra en singel och en dubbel.   Singeln: Det får bli Real Madri...

Av Floro - 3 oktober 2009 21:42

Palermo är i dålig form med endast 6 p på lika många matcher. Juventus kommer från 3 raka kryssmatcher och behöver 3 p för att vara med i toppen av Serie A. Historiskt sett har Juve klart övertag. 25 vinster, 11 oavgjorda och 6 förluster vittnar om d...

Av Floro - 3 oktober 2009 14:27

Nu ska jag berätta om spelteorin jag ska använda mig av.   Först uppskattar man hur matchen kommer gå i procent. Tex 1=30%, X=40% och 2=30%. Blir man erbjuden ett odds som matchar procentchansen ska man satsa. Som utgångspunkt kan man använda d...

Presentation


Vi ger dig dom bästa speltipsen!

Omröstning

Vem tror du vinner den interna tävlingen?
 Zubbi
 Pippo
 Floro
 Ingen av dessa klarar uppgiften

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Läsarnas Tips


Ovido - Quiz & Flashcards